Compra conjunta amortiguadores
+5
Toni62
goncal
llubi
joantriumph
Vicenç
9 participantes
Pàgina 3 de 4
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Compra conjunta amortiguadores
Spad21 escrigué:Anem indicant aquí el que volem o ho fem per privat?
Estaría bé fer una llista en aquest mateix fil, per saber el que es va demanant, i com de lluny estem de les quantitats mínimes
llubi- CARNET A
- Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014
Ok; doncs cartutxos Ohlins davant i Ohlins 538 darrera per a Thruxton.
No puc estar amb vosaltres els dijous;
No puc estar amb vosaltres els dijous;
Spad21- CARNET A
- Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014
Apuntat al fil nou que he obert
llubi- CARNET A
Actualment, fent numeros i pensant amb el càp, encontes de fer-ho amb les ganes:
Angels:
Per l'ús que li dona a la Bonnie i les seves "necessitats", penso que la millor opció passa per demanar els Bitubo de darrera amb molla cromada (T0010WMB03), sempre i quant s'arribés a la comanda amb descompte (mínim -15%).
Vicenç:
Ara per ara, haig de caure de la proposta de cambiar de suspensions.
Si la oferta-comanda es prorrogués fins la paga de Juny (que coincideix amb una altre cobrament que tindré), el mes segur es que hem demanés el kit que has recomanàt d'Ohllins complert (1228,87€).
Si la gent no es pot esperar i finalment es fà la comanda abàns, ja m'ho demanaría jo mes endavant .
Espero que aixó no sigui inpediment per la resta de companys i es puguin negociar els preus parlats.
Ja direu!!
Angels:
Per l'ús que li dona a la Bonnie i les seves "necessitats", penso que la millor opció passa per demanar els Bitubo de darrera amb molla cromada (T0010WMB03), sempre i quant s'arribés a la comanda amb descompte (mínim -15%).
Vicenç:
Ara per ara, haig de caure de la proposta de cambiar de suspensions.
Si la oferta-comanda es prorrogués fins la paga de Juny (que coincideix amb una altre cobrament que tindré), el mes segur es que hem demanés el kit que has recomanàt d'Ohllins complert (1228,87€).
Si la gent no es pot esperar i finalment es fà la comanda abàns, ja m'ho demanaría jo mes endavant .
Espero que aixó no sigui inpediment per la resta de companys i es puguin negociar els preus parlats.
Ja direu!!
Hola!
jo també m'hi sumaria a la pata negra d'Ohlins per la Thruxton. De color negre.
Tinc un company la feina que te una Scrambler, tambe li preguntare.
salut!
jo també m'hi sumaria a la pata negra d'Ohlins per la Thruxton. De color negre.
Tinc un company la feina que te una Scrambler, tambe li preguntare.
salut!
roaslin- PARDAL
- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 12/01/2014
Apuntat roaslin!
llubi- CARNET A
Gràcies per la feina Albert !!!
La meva opció seria ; cartutxo Andreani davant i TR326 darrera, si aconseguim el preu per 10 jocs. Si no hi arribem, em quedo com estic, que no va tan malament
La meva opció seria ; cartutxo Andreani davant i TR326 darrera, si aconseguim el preu per 10 jocs. Si no hi arribem, em quedo com estic, que no va tan malament
Juanvaldes- CARNET A
Juanvaldes escrigué:Gràcies per la feina Albert !!!
Okis!
llubi- CARNET A
Hola Albert, yo lo dejaré para más adelante. Gracias por la información y los sabios consejos.
Toni62- CARNET A
- Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/03/2014
Amigos y compañeros! Tengo una visita en 8 días con la gente de Ohlins, y tengo miedo de que me pregunten por este tema, después de la apretada que les metí, a pesar de que aún no he hablado con ellos, me gustaría tener algunas respuestas en firme de este tema para este próximo viernes, y así no encontrarme sin saber que contestar en caso de que me pregunten por este tema.
No es mi intención apresurar a nadie, pero, tampoco quiero quedar yo mal con Ohlins, quien siempre me ha tratado muy bien. En el caso de Bitubo es similar si no peor, pues fué el director comercial de Ohlins quién me los presentó. En el caso de Hagon, no hay ningún problema ;-)
Gracias por la comprensión!
No es mi intención apresurar a nadie, pero, tampoco quiero quedar yo mal con Ohlins, quien siempre me ha tratado muy bien. En el caso de Bitubo es similar si no peor, pues fué el director comercial de Ohlins quién me los presentó. En el caso de Hagon, no hay ningún problema ;-)
Gracias por la comprensión!
llubi- CARNET A
Yo , como ya comenté, hasta finales de Junio no podré confirmar si puedo o no gastarme el pastizal de amortiguadores.
Hoy por hoy, mi respuesta es negativa, tal como avancé, y no quisiera que eso supusiera incomodidades o problemas a ti o al resto de interesados en la compra conjunta.
Prefiero abortar la misión y no interferir en las decisiones que tomeis.
Gracias Llubi por el curre y pot lo que he aprendido en suspensiones, solo con seguir el tema.
Salút!
Hoy por hoy, mi respuesta es negativa, tal como avancé, y no quisiera que eso supusiera incomodidades o problemas a ti o al resto de interesados en la compra conjunta.
Prefiero abortar la misión y no interferir en las decisiones que tomeis.
Gracias Llubi por el curre y pot lo que he aprendido en suspensiones, solo con seguir el tema.
Salút!
jo de moment dic que no, es un pastizal massa gran
mr-joke- CARNET A
- Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 08/01/2014
Jo ja vaig dir que si arribem al preu bo, ho faría...com que no hi haurà quorum suficient segurament ho partiré i lo primer seràn els amortidors i després ja parlarem de la forquilla.
Juanvaldes- CARNET A
Yo sigo adelante, siempre y cuando mínimo seamos 5. I claro, ¡¡¡ Ojalá seamos 10 !!!!
Spad21- CARNET A
Okis, vaig apuntant i ho actualitzo quan tingui una estoneta
llubi- CARNET A
Hola a tod@s.
Bueno.. ya está hecho... montadas y probadas... no muy a fondo, pero las primeras sensaciones me han dejado una sonrisa de oreja a oreja.
La moto se comporta muy muy muy muuuuuuuuuuy bien... jeje.... parece otra. Muchas gracias Albert (Llubi)por aconsejarme.
Apuras un poco la frenada y la moto no se hunde ni menea como una condenada..... la entras en curva y te hace caso sin retorcerse... y cuando estás en el ápice... ves la salida y abres gas... no se hunde de detrás ni te transmite flaneo ninguno. Ya sé que no es una R1, y que meterle suspensiones de 1000eur a un "hierro con encanto" parece una salvajada.... pero eso se olvida cuando empiezas a enlazar curvas... a parte que esos Ohlins detrás con botella separada quedan de escándalo.
Unas fotos....
Si queréis más impresiones o información pues comentármelo aquí o por privado.
Uves a tod@s
Bueno.. ya está hecho... montadas y probadas... no muy a fondo, pero las primeras sensaciones me han dejado una sonrisa de oreja a oreja.
La moto se comporta muy muy muy muuuuuuuuuuy bien... jeje.... parece otra. Muchas gracias Albert (Llubi)por aconsejarme.
Apuras un poco la frenada y la moto no se hunde ni menea como una condenada..... la entras en curva y te hace caso sin retorcerse... y cuando estás en el ápice... ves la salida y abres gas... no se hunde de detrás ni te transmite flaneo ninguno. Ya sé que no es una R1, y que meterle suspensiones de 1000eur a un "hierro con encanto" parece una salvajada.... pero eso se olvida cuando empiezas a enlazar curvas... a parte que esos Ohlins detrás con botella separada quedan de escándalo.
Unas fotos....
Si queréis más impresiones o información pues comentármelo aquí o por privado.
Uves a tod@s
Spad21- CARNET A
en vivo y en directo aún queda mejor.
joantriumph- TRINCAT
- Nombre de missatges : 90
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Maresme
Gracias Spad21 por describir la experiencia y aportar datos para los dudos@s....
Yo he pasado a visitar a Albert esta tarde
Spad21, has montado tambien los cartuchos Andreani ?
Spad21, has montado tambien los cartuchos Andreani ?
Juanvaldes- CARNET A
Si Juanvaldes. Cartuchos Andreani y los amortiguadores. Y qué vas a montar?
Spad21- CARNET A
Jo volia muntar el mateix que tu ; Bitubo-Andreani...però ahir quant vaig anar a la tenda de ST amb en Llubi vaig veure uns Bitubo muntats a una Scram i vaig veure que el piu de regulació del hidràulic no fa "clics" ho vaig veure molt imprecís per ajustar i l'altre cosa que no hem va agradar va ser que la femella de la precàrrega de la molla no es bloqueja i pot girar la molla amb la mà i es pot desajustar
Total que estic fent numeros a veure que faig.
De totes maneres en Gonçal els porta i no te problemes...es questió de posar "no se toca"
La teva opció mola molt peró es un pico
Total que estic fent numeros a veure que faig.
De totes maneres en Gonçal els porta i no te problemes...es questió de posar "no se toca"
La teva opció mola molt peró es un pico
Juanvaldes- CARNET A
Hola!
Com molen!
Al final vau ajuntar un grupet de 5?
Com no he vist cap comentari per aqui vaig suposar que no es va fer la comanda, o els has comprat sol a l'Albert?
A fer kms ara!
Com molen!
Al final vau ajuntar un grupet de 5?
Com no he vist cap comentari per aqui vaig suposar que no es va fer la comanda, o els has comprat sol a l'Albert?
A fer kms ara!
roaslin- PARDAL
- Nombre de missatges : 7
Hola companys!
Aquest matí m'han trucat de Ohlins. Queda tancada la compra, aquest 31/07. De cara al Setembre podem provar de fer-ho de nou, m'ha dit que em mantindrà les condicions, però que ho fem més endreçat (mea culpa!).
Si no ens veiem el dijous, que vagi bé l'estiu!
Aquest matí m'han trucat de Ohlins. Queda tancada la compra, aquest 31/07. De cara al Setembre podem provar de fer-ho de nou, m'ha dit que em mantindrà les condicions, però que ho fem més endreçat (mea culpa!).
Si no ens veiem el dijous, que vagi bé l'estiu!
llubi- CARNET A
Hola a tots, suposo que treballant ja...
Albert, ja diràs com ho fem perque ara vaig amb una sabata i una espardenya...
i ja estic esperant a muntar les Andreani davant
Albert, ja diràs com ho fem perque ara vaig amb una sabata i una espardenya...
i ja estic esperant a muntar les Andreani davant
Juanvaldes- CARNET A
llubi- CARNET A
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Pàgina 3 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum