The distiguished gentleman´s ride
+2
lannbreta
ferran7916
6 participantes
The distiguished gentleman´s ride
Hola, primer de tot salutacions a tothom.
Sóc nou i no ens coneixem. He vist que fan aquesta trobada i m´agradaria saber si algun trincat hi anirà, així aprofito per coneixer trincats!!
Gràcies.!
Sóc nou i no ens coneixem. He vist que fan aquesta trobada i m´agradaria saber si algun trincat hi anirà, així aprofito per coneixer trincats!!
Gràcies.!
ferran7916- PARDAL
- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/01/2014
Re: The distiguished gentleman´s ride
Me apunte y colabore con un granito .... Pero hay quedada en bcn?? Donde has visto el recorrido?
lannbreta- CARNET A
- Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 23/01/2014
Yo no he visto el recorrido, pero en la pagina oficial pone que en Barcelona se celebra, o almenos yo lo he entendido asi. Alguien sabe algo? gracias
ferran7916- PARDAL
- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 13/01/2014
Aquesta es la pàgina web oficial: http://www.gentlemansride.com/ Els dos anys anteriors a Barcelona ho va organitzar La Corona Motorcycles, al seu fecebook fan un comentari: https://www.facebook.com/pages/la-corona-motorcycles/184945748222140?sk=wall
Els altres anys els Trincats hem participat, enguany encara no hem parlat del tema. Si decidim anar com a grup ja ho direm pel foro.
Els altres anys els Trincats hem participat, enguany encara no hem parlat del tema. Si decidim anar com a grup ja ho direm pel foro.
Guillem- TRINCAT
- Nombre de missatges : 172
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Barcelona
Ok, perfecto ya comentareis... Si no bajo a Motorland intentare participar con vosotros
lannbreta- CARNET A
me molaria ir un año, este es que soy un asiduo a motorland....otra vez sera, es por una buena causa y ademas elegantemente divertido...
neto- SIMPA
- Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 20/01/2014
A les 10:00 comença la visita al museu de la moto. Aquest dijous quedem per veure on ens trovem. Qui vulgui venir mireu l'apartat de SORTIDES.
Guillem- TRINCAT
Ya habéis pagado la comida??
lannbreta- CARNET A
lannbreta escrigué:Ya habéis pagado la comida??
Algunos sí.
Guillem- TRINCAT
Pel diumenge quedem directament a la plaça de la Catedral abans de les 10:00h, que es quan comença la visita al Museu de la Moto.
Guillem- TRINCAT
Les rutes:
Guillem- TRINCAT
Hola,
¿Sabéis si hay alguna novedad sobre lo de reanudar la ruta el domingo 12?
Parece que las previsiones para ese día vuelven a ser de lluvia y mi chaqueta de pana ha encogido ya dos tallas...
¿Sabéis si hay alguna novedad sobre lo de reanudar la ruta el domingo 12?
Parece que las previsiones para ese día vuelven a ser de lluvia y mi chaqueta de pana ha encogido ya dos tallas...
Toni62- CARNET A
- Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/03/2014
De momento se sigue el plan del dia 12, pero se confirmará a medida que se pueda aclsrar el tema de la lluvia.
OK, gracias Vicenç, ya estaré al tanto...
Si tienes oportunidad de hablar con alguien de la organización coméntale que la esplanada donde aparcamos las motos, frente al bar The Room Service, ha sido invadida por camiones de bomberos, ambulancias, motos de policía y alguna foca..., también autos de choque, tómbolas y pesca de patitos...
Si tienes oportunidad de hablar con alguien de la organización coméntale que la esplanada donde aparcamos las motos, frente al bar The Room Service, ha sido invadida por camiones de bomberos, ambulancias, motos de policía y alguna foca..., también autos de choque, tómbolas y pesca de patitos...
Toni62- CARNET A
- Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/03/2014
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum