TRINCATS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Compra conjunta amortiguadores

+5
Toni62
goncal
llubi
joantriumph
Vicenç
9 participantes

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 25/3/2014, 08:39

Arribàts en aquest pun voldría aclarir varies coses:
- les meves possibilitàts economiques no hem permeten plantejar-me gastar tanta pasta en suspensions.
-la compra conjunta es va iniciar en una conversa entre JoanTriumph i jo per poder valirar el fet de substituir les que portem per unes una mica millors a un preu mes assequible.
-evidentment, uns amortidors o molles de preu mes elevàt ens dobaràn millors prestacions, pero (personalment) penso que a póc que les cambiem per quelcom una mica millor, fliparem amb els resultats.
-si conencem a separar que uns volen Hagon, els altres amortidors Bitubo i altres cartutxos Ohlins, es perdrà la força del grup a l'hora de negociar amb un sol proveidor.
Amb tot aixó vull dir, que el va començar en plantejar-nos substituir uns amortidors, està arribant a gastar-se 1000€ (que no tinc) per moto .
En càp moment obriré la llista d'interessatas a altres llocs, webs o facebooks per que no treuré càp benefici en fer-ho (com vaig dir, si algú s'en vol encarregar....cap problema).

Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 25/3/2014, 09:05

Per a mi; tant si parlem d'euros , com de rendiment , està clar que l'opció on podem fer més pressió per obtenir un millor descompte és una sola marca i/o punt de venda. Ja fa temps que segueixo fòrums italians i UK etc... I en quan a tema de suspensions .. Doncs hi ha opinions de tots els gustos i colores" però com a opinió general he trobat que: canviar olis, molles o posar casquillos acaba sent una solució temporal i que la majoria canvia cartutxos i suspensió al darrera i que efectivament Bitubo és una opció a un preu "raonable" amb un bon rendiment; sobretot pensant que portem unes suspensions mooolt tovetes i que un canvi així el notarem i molt . Per a mi 800eur ja és molta pasta.... I sobretot amics: No deixeu que la meva dona vengui la moto per el que ella creu que val.
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 25/3/2014, 09:59

Ei, que jo no volía provocar problemes, només provaba d'ajudar.

Vicenç, penso que quant mes sigueu, millor preu, per ells i per tú també, per això ho deia Smile

Entenc el que deies de començar per algo petit, i que es notaría, però havent parlat amb tú, i havent anat en moto amb tú, crec que et gastaràs la pasta 2 vegades.

Jo recomanaría WME/WMT darrera, i res o Cartutx Andreani davant. Fer 2 llistas i parlar amb ells. O deixar de fer el indio, i demanar-me preu a mi, que sense tanta història sabeu que us faré millor preu que ells, amb garantía, amb ajuda, i colaborant amb el país.

Tot i que això últim cada un ho veurà a la seva manera  Laughing Laughing Laughing Laughing 

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 25/3/2014, 10:54

Home Llubi, si tu ens pots millorar preus, assesorar-nos (com estas fent) i encarregar-te del tema, molt millor.
Enténc que si anessim directes a l'importador igual milloravem una mica els preus, pero si ho fàs tu , entenc que ho cobris i a mes "es queden les pel.les al pais"(i si a sobre vols obrir la oferta a mes gent, forums per tal d'engrandir les quantitas i encara baixar mes).
Podries passar-nos preu de les teves propostes i la resta ens plantejem com fer-ho.
Personalment, si ho fas tu i després hi ha suport post-venda a l'hora de montar-ho i en els reglatges, pot ser una bona solució a tot aixó.
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 25/3/2014, 12:02

Hi estic d'acord!!!
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 25/3/2014, 16:55

Okis! Deixeu-me parlar amb Bitubo, Hagon i amb Ohlins, a veure quines quantitats demanen per modificar descomptes. Amb això us diré el que puc oferir sense la ajuda de les marques, i quan ens demanen per millorar els descomptes, decidiu i tirem o no endavant Smile

Dono per bona la última llista?

P.D: Tant si si, com si no, sabeu que consultes, muntatge i el que calgui podeu venir ;-)

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 25/3/2014, 17:20

La ultima llista sería la bona, tenint en compte que Spad21 volía les molles negres...
I que jo vaig fer la llista de Bitubo, i que lo seu sería també parlar amb Hagon amb les seves referencies similars.
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por goncal 25/3/2014, 18:39

Ei nois...  m'havia despistat una mica...  Sleep 

Just fa uns dies pensava en estirar-me una mica la cartera per millorar la suspensió al davant, sempre m'ha semblat que no treballava gaire bé... i més després de posar els Bitubo WME al darrera.

Primer havia pensat en "estalviar-me" una mica de pasta posant les barres d'una Honda CBR 600 F3, però després vaig arribar a la conclusió que si fa o no fa, acabaria costant-me el mateix que un cartutx nou.

I llegint bastant per internet (això no costa pasta, només temps Laughing ) vaig arribar a la conclusió de posar uns catutxos Andreani.

O sigui que compteu amb mi amb uns cartutxos Andreani, almenys per a demanar preus.


Per cert llubi, quan podria costar el muntatge !? 

Perque canviar els amortidors del darrera no hi ha problema, però al davant...  Shocked
goncal
goncal
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Corbera de Llobregat (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 26/3/2014, 12:57

El muntatge, Oli inclos no hauría de passar de 50€, però una de les coses que vull aconseguir, es que ens ho facin gratis, i l'altre, es que ens facin una trobada, amb un tecnic, per que poguem arreglar totes les suspensions de totes les motos... Veurem que diuen!

Aquesta tarda parlo amb Hagon i Bitubo, de Ohlins ja tinc preu, falta la resposta final Smile

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 26/3/2014, 13:00

P.D: Jo no ho puc/vull fer per que no m'agrada barrejar feina i vida privada, però si algú te confiança al clubtriumph, i es vol afegir, ens anirà bé per fer força, només per que estigueu informats, la última vegada que van fer això els de Ohlins (compra conjunta) va ser per BMW, i eren 36 R1200GS que canviaven els amortidors de darrera i el del telelever per el invent nou electronic, de mitja uns 2000€ per moto, els van fer un 15%...

Estic convençut que si anem 10, enlloc de 5, treure'm molt més.


llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por roaslin 29/3/2014, 16:32

Hola!
He estat força desconectat ultimament per temes destudis pero vaig llegint el foro. Encara mhi puc apuntar? Si surt be de preu faria un pensament per la meva Thruxton amb cartutxos i amortidors.
Salut!

roaslin
PARDAL
PARDAL

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 29/3/2014, 16:36

roaslin escrigué:Hola!
He estat força desconectat ultimament per temes destudis pero vaig llegint el foro. Encara mhi puc apuntar? Si surt be de preu faria un pensament per la meva Thruxton amb cartutxos i amortidors.
Salut!

Imagino que si, pero envia-li un privàt al Llubi per que ho tingui en compte!
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por roaslin 29/3/2014, 16:39

Gracies Vicenç per la info!

roaslin
PARDAL
PARDAL

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por goncal 29/3/2014, 17:58

Només 50 € !!!   Shocked  

A mi ja em sembla bé, però segons tinc entés, per a muntar els cartutxos Andreani s'ha de "modificar" la horquilla (treure algo i que és irreversible)... cosa que no pasa amb els Bitubo.

http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/213678-cartridge-kit.html

És per això que pensava que costaria algo més.

Tenim algun preu ja... !?   bounce
goncal
goncal
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Corbera de Llobregat (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 31/3/2014, 15:35

goncal escrigué:Només 50 € !!!   Shocked  

A mi ja em sembla bé, però segons tinc entés, per a muntar els cartutxos Andreani s'ha de "modificar" la horquilla (treure algo i que és irreversible)... cosa que no pasa amb els Bitubo.

http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/213678-cartridge-kit.html

És per això que pensava que costaria algo més.

Tenim algun preu ja... !?   bounce

Si a tot!

El preu aquest es evidentment apretant a sac a Ohlins, i sense que jo em guanyi res, com ve dius, s'ha de desmuntar, portar a buidar, després netejar i per últim muntar, acostumen a cobrar uns 120 + IVA.

Us passo els preus per privat, m'han EXIGIT (en majúscules) que NO parlem d'aquests descomptes, doncs NO son normals  Shocked Shocked 

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 31/3/2014, 15:42

Donç ja passaràs preus....
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Juanvaldes 31/3/2014, 15:53

Eso, eso...ja passareu preus per M.P. o Watsap  Wink
Juanvaldes
Juanvaldes
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 31/3/2014, 16:20

MIssatge privat enviat a tots els d'aquest post i de la llista, si no el rebeu m'ho dieu. Si algú te tots els números de teléfon, i voleu fer un grup de whatsapp, em serà més fàcil de contestar-vos, ja que aquest forum nou no se per que em falla el teclat... Sad

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 31/3/2014, 20:53

Hola llubi:
Després de llegir el teu missatge....
Podries passar-me les referencies d'Ohllins que s'ens propossa?
La "economica" i la "pata negra", per la scram i la trasera de la Bonneville de l'angels??

Una altre dubte es si tenim una data límit o si podem anar acumulant "interessats" fins arribar al mínim per poder entrar en la "oferta".
Grácies!!

Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 31/3/2014, 21:44

I tant!

La "barata" es la TR326: http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/ammortizzatore-ohlins-bonneville-tr-326.aspx?articoloId=43540&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11250&modelloRepartoId=11640&reparto=moto

La "recomanable" es la TR538: http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/ammortizzatore-ohlins-thruxton-tr-538.aspx?articoloId=43542&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11250&modelloRepartoId=12438&reparto=moto

Aquesta última es la referència de la Thruxton, però es idéntica en mides a la de Scrambler. La referència de la Scram, es més barata, pero es casi igual en prestacions que la de bonneville, siguen desaconsellable per preu. Es a dir, per gastar 700€ la de Thruxton, si no, la de bonny, ja que l'unic bó de la de Scram es que es maca, amb botella separada, únicament útil al desert...

Entenc que no hi ha cap data limit, no m'han dit res, únicament afegir que jo he "sumat" 2 interessats a la llista, i els haig de preguntar quan volen esperar, en cas de que tinguin pressa, "perdre'm" 2 interessats en els de darrera, però potser es sumen 4 més... Per això comentava el del clubtriumph, amb qui pogueu tenir confiança Smile

Per cert, les referències tampoc estàn tancades, es a dir, si algú vol un pata negra, doncs cap problema, igualment referències creuades de invents del passat de harley, o del que sigui. El tema es que el mercat està mig parat, i els comercials volen moviment, tant fa si son 10 unitats del mateix, que 10 unitats de 10 referències ;-)

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 1/4/2014, 06:33

Jo pensaba que cuan parlavem del kit "recomanable", era aquest:
http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/kit-advanced-andreani-group-scrambler-2009-10-adtr002.aspx?annoCalendarioId=11462&articoloId=109579&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11250&modelloRepartoId=12313&reparto=moto

Consti que no tinc ni idea de les diferencies entre el que tu proposses i aquest (a banda de les ampolles separades).
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 1/4/2014, 11:29

Vicenç escrigué: Jo pensaba que cuan parlavem del kit "recomanable", era aquest:
http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/kit-advanced-andreani-group-scrambler-2009-10-adtr002.aspx?annoCalendarioId=11462&articoloId=109579&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11250&modelloRepartoId=12313&reparto=moto

Consti que no tinc ni idea de les diferencies entre el que tu proposses i aquest (a banda de les ampolles separades).

Es una mica el que explicaba en el darrer missatge, el kit "advanced" inclou els amortidors de botella separada, però sense regulació de compressió, els de la Thruxton, son amb regulació de compresió, però sense botella separada.

La botella separada serveix per mantenir la temperatura del oli i gas de l'interior en un ús molt béstia, per exemple, al desert.

La regulació de compressió serveix per modificar el amortidor al nostre gust, segons el terreny per el que anem, o les condicions climàtiques, dit a sac, es per fer-lo més tou o més dur, segons que volguem fer amb la moto.

En el meu cas no canviaría per un amortidor que no inclogués, com a poc, aquesta regulació, a on jo crec que el que de veritat molaría poguer muntar es:

http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/ammohlins-hdxr1200-int415-36prcl-hd-852.aspx?articoloId=43027&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11252&modelloRepartoId=12649&reparto=moto

Aqui tenim totes les regulacions necesàries i útils, n'hi ha més, però amb això pots correr una carrera (com es veu a la foto...)

En resúm, la botella separada del amortidor de Ohlins es per fer maco, però si algú la vol portar, per que li mola, llavors recomanaría la opció del WMT de Bitubo, un pel més barat, amb botella i amb compressió.

Això de tota manera, ho parlem millor el dijous, amb calma un paper i boli, es molt més fàcil  Wink 

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 1/4/2014, 11:52

Ok, gracies per la aclaració!
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por joantriumph 2/4/2014, 21:54

Companys, jo, en vista dels preus, hem demanaré els Hagon Road, per preu i no demorar mes el canvi, no crec que necesiti una gama mes alta. Merci de totes formes per la informació i la feina.
joantriumph
joantriumph
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 90
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Maresme

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 3/4/2014, 11:36

Anem indicant aquí el que volem o ho fem per privat?
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores - Página 2 Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum