TRINCATS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Compra conjunta amortiguadores

+5
Toni62
goncal
llubi
joantriumph
Vicenç
9 participantes

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 16/3/2014, 20:49

Estamos planteando una compra conjunta de amirtiguadores para nuestras motos.
Por la relación calidad-precio, pensamos que los de Hagon pueden ser una buena opción.
El tema es hacer una lista de las personas interesadas y modelos para intentar hacer el pedido conjunto y ver si compartimos gastos de envío o algún descuento.

Podeis hechar un vistazo en el catálogo de Hagon y decidir que modelo quereis para cada moto:

http://issuu.com/hagoniberica/docs/catalogo_hagon_2013?e=8401088/4407946

Solo a modo de recomendación, es casi imprescindible mejorar las suspensiones delanteras en caso de modificar las traseras para ir compensado.

De momento los interesados somos Vicenç, Angels y JoanTriumph.
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por joantriumph 16/3/2014, 21:00

Hagon Road 340 mm muelle estrecho, negros. Very Happy
joantriumph
joantriumph
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 90
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Maresme

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 16/3/2014, 21:45

Joan: Hagon road 340 muelle estrecho, negro .....215€
Angels: Hagon road 340 muelle estrecho inox.......280€
Vicenç: Nitro negro 360+muelle prog. y aceite...... 662€
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 18/3/2014, 18:36

Nois... sense cap interès comercial per part meva.

No ho feu...

Mireu Bitubo, por el amor de dios, i mes encara si penseu en pagar 660€ per uns nitro...

Es per experiéncies amb clients, ja no els venc pels problemes, i es una pena, el servei es molt bó, i els preus també, pero el producte es massa barat Sad

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por goncal 18/3/2014, 20:28

Llubi, per aclarir una mica l'assumpte... o potser per liar-lo més...

Els Bitubo es poden "reparar" o "recomposar" !?

Es que fa poc em van dir que no... i m'estranya...
goncal
goncal
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Corbera de Llobregat (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 19/3/2014, 16:38

goncal escrigué:Llubi, per aclarir una mica l'assumpte... o potser per liar-lo més...

Els Bitubo es poden "reparar" o "recomposar" !?

Es que fa poc em van dir que no... i m'estranya...

Si senyor! Com "casi" tots els amortidors tenen despiece i el fabricant ven els recanvis, suposo que el que t'han dit es que l'importador, a diferència de Hagon o de Ohlins, no te servei técnic, i per això et deuen haver dit que no es pot.

Qualsevol taller de amortidors (i casi qualsevol taller de motos) ha de poguer fer el manteniment i reparació de un Bitubo. Si tinguéssis qualsevol problema per trobar taller, m'avises!

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 19/3/2014, 17:56

I qui esl'importador a espanya de Bitubo?
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 19/3/2014, 20:52

Fent una recerca per la xarxa, he trobàt que Metrakit son els importadors de Bitubo per Bcn i estàn a Palau Solità i Plegamans, per lo que penso que si fessim una llusta d'interessàts, podriem comparar la opció de pillar-los a Hagon o els Bitubo.

Us passo la web de Bitubo per que mireu possibilitats per les nostres motos:

http://www.bitubo.com/cerca-moto.php
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 20/3/2014, 15:19

Vicenç escrigué:Fent una recerca per la xarxa, he trobàt que Metrakit son els importadors  de Bitubo per Bcn i estàn a Palau Solità i Plegamans, per lo que penso que si fessim una llusta d'interessàts, podriem comparar la opció de pillar-los a Hagon o els Bitubo.

Us passo la web de Bitubo per que mireu possibilitats per les nostres motos:

http://www.bitubo.com/cerca-moto.php

Exacte, ara es diuen Athena Motor Ibérica. Parleu amb el Cristian, un tio molt maco  Wink 

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Toni62 20/3/2014, 18:23

La verdad es que los veo todos iguales, pero seguro que cualquiera es mejor que los que llevamos. Si finalmente hacemos la compra conjunta en HAGON pondría los ROAD 340 con muelle estrecho en color negro.

Toni62
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 19/03/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Juanvaldes 20/3/2014, 21:15

llubi escrigué:Nois... sense cap interès comercial per part meva.

No ho feu...

Mireu Bitubo, por el amor de dios, i mes encara si penseu en pagar 660€ per uns nitro...

Es per experiéncies amb clients, ja no els venc pels problemes, i es una pena, el servei es molt bó, i els preus també, pero el producte es massa barat Sad

Justament porto dies donnan't-li voltes al tema suspensions i els Bitubo eren els que mes em feien el pes...apart dels ölins, of course
Si es demanen aquests a un bon preu, compteu amb mi.
Per cert Llubi, els veus adequats per fer off ?  Twisted Evil 
Juanvaldes
Juanvaldes
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 21/3/2014, 16:15

Juanvaldes escrigué:
llubi escrigué:Nois... sense cap interès comercial per part meva.

No ho feu...

Mireu Bitubo, por el amor de dios, i mes encara si penseu en pagar 660€ per uns nitro...

Es per experiéncies amb clients, ja no els venc pels problemes, i es una pena, el servei es molt bó, i els preus també, pero el producte es massa barat Sad

Justament porto dies donnan't-li voltes al tema suspensions i els Bitubo eren els que mes em feien el pes...apart dels ölins, of course
Si es demanen aquests a un bon preu, compteu amb mi.
Per cert Llubi, els veus adequats per fer off ?  Twisted Evil 

Depen de quin tipus de Off... i del que esperis, però si, qualsevol cosa es millor que els de serie, jo proposaría uns WMT de Bitubo, o uns WME modificats. Pensa de tota manera, que com ja s'ha dit, com més bons siguin els de darrera, més bons han d'esser els de davant.

Ah! I en aquestes motos es tontería canviar molla i oli, qui ho vulgui provar li deixo jo les molles  Wink 


llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 21/3/2014, 17:26

I llavors devant, si les molles i oli no funcionen, llubi tu proposses els cartutxus de 400 €......no hi ha rés mes assequible?
Està clàr que les suspensions Ohlins que portes son lo milloret, pero has de teniren compte que molt pocs anirém a un circuit amb Bonnie o a fer el desert amb Scram.
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Juanvaldes 21/3/2014, 19:15

Si,Jo pensaba en els cartutxos davant i WME darrera
Juanvaldes
Juanvaldes
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 21/3/2014, 19:41

Aixó es una pasta....
I per els de les Bonnie, les mes economiques de Bitubo surten per 100€ mes cares que les Hagon.
A veure que diuen els dels smortiguadors negres per bonnie referent als Bitubo.
De totes formes, intentaré parlar amb els de Bitubo i Hagon a veure quin descompte l millora ens poden fer.
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por joantriumph 21/3/2014, 20:09

Jo, si no hi ha un descompte notable tirare pels Hagon Road, ke crec ke tinc prou.
joantriumph
joantriumph
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 90
Data d'inscripció : 08/01/2014
Ubicació : Maresme

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Juanvaldes 21/3/2014, 20:23

Si que es una pasta, si...
Realment es per pensar-s'ho, però si hi dones massa voltes al final no fas res, que tampoc es mala opció.
De totes formes, si els de Bitubo fan un arreglillo (sense IVA o així) tancaré els ulls i soltaremos la gallina  Twisted Evil
Juanvaldes
Juanvaldes
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 12/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 23/3/2014, 09:14

 Twisted Evil  Twisted Evil Hola!!!! Jo m'apunto. Penso que de les millors opcions que hi han són efectivament els Bitubo. WME + cos sencer per a les botelles (860eur + ports...) ; els WMT ja m'agradaria, pero dubto que "en treguem rendiment" encara que queden espectaculars. Si no recordo malament són els que en Brio porta montats a la seva Thruxton. Ohlins, efectivament són qualitat a un preu....una mica alt... Poques vegades entrarem a Montmeló a fer unes tandes... jeje. També he vist "por la red" que les nostres suspension són compatibles amb alguns models de Kawa ZXR.... però no sabria dir al davant què posar.
Per cert... després hauriem de millorar frens.... treure pes... (jo també....) i ens apuntem a la copa Thruxton...
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Vicenç 23/3/2014, 15:28

a veure, només com a resum i per tal de poder parlar amb l'importador de Bitubo, faig aquest llistàt mirant de buscar la equivalencia dels Hagon en la marca Bitubo ( per tal de poder comparar preus i ajudar als que no ho teniu tant clàr ).

Joantriumph...................WBM02 negres......................................................328€
Toni62...........................WBM02 negres.......................................................328€
Angels...........................WBME cromats........................................................328€
Vicenç........................... WME molla negra 360mm + cartutxo devanter.......829€
Juanvaldes................... WME molla negra 340mm + carutxo devanter........829€
Spad21........................ WME 360mm+ cartutxo devanter............................829€
Keko..............................WME 340 mm + cartucho devanter.........................829€

El que si que vull deixar clàr es que els preus al web son "SENSE IVA", per lo que si els paguem a aquets preus jà sería un bon preu.
D'altra banda, avisar i remarcar que jo no estíc en dispossició d'avançar diners per ningú, per lo que si finalment fem la compra, el procediment serà el seguent:

1-Confirmació per e-mail privat a vicenteylalesyahoo.es de la referencia EXACTA que cadascu vulgui.
2-Ingres de l-import negociat al compte que us facilitare
3-Jo intentar'e negociar anar a a recollir el material ( per tal d-estalviar-nos despesses)
4-Entrega a cadascun dels interessats en una trobada col.lectiva.

SI ALGU NO ESTA D'ACORD AMB AQUESTES NORMES, I/O PENSA QUE HO POT GESTIONAR MILLOR, NO TINC CAP TIPUS D-INCONVENIENT EN QUE HO FACI UN ALTRE.

Ja direu!! Wink 
Vicenç
Vicenç
TRINCAT
TRINCAT

Nombre de missatges : 203
Data d'inscripció : 07/01/2014
Ubicació : Vilassar de Mar

http://www.trincats.org

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 23/3/2014, 17:13

Jo també vull la molla negra. La web més barats on els he trobat és cafetwin i similars a 859,7 + ports . Per tant ens hauria de fer més descompte; a veure si es mulla... Jeje
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 24/3/2014, 17:55

Vicenç escrigué:I llavors devant, si les molles i oli no funcionen, llubi tu proposses els cartutxus de 400 €......no hi ha rés mes assequible?
Està clàr que les suspensions Ohlins que portes son lo milloret, pero has de teniren compte que molt pocs anirém a un circuit amb Bonnie o a fer el desert amb Scram.

Si, ja se que es una putada, però aquestes motos van molt despullades, els cartutxos (de qualsevol marca) el que fan es possar a dins de les botelles, el que no han possat a Hinckley. El problema es que igual que amb la archiconocida Z750 de Kawasaki, les nostres barres originals estan buides, a dins només hi ha molla i oli, per tant la suspensió fa el que li dona la gana, i només el aire de dins segons com es comprimeix, actua de "amortidor". En el cas dels cartutxos, es posen a dins válvules (regulables en alguns casos) que fan que el oli tingui mes o menys dificultat, i nosaltres poguem conseguir una millora en la moto.

Això, sumat a canviar el conjunt de darrera em fa aconsellar al gruix dels Trincats, als que tenen ganes de canviar, als que els agrada correr, o simplement, als que busquen un plus de seguretat, canviar també al davant, basant-me en la experiència amb clients que han provat de fer només darrera, i a la setmana següent demanàven preu per els de davant.

Öhlins te varies coses bones, servei, estoc, qualitat, recanvis,... pero 2 de dolentes, son de base "durs" es a dir, están pensats per el que estàn pensats, anar ràpid, i s'han de regular per un altre us, cosa gratuita i fàcil, però la segona cosa dolenta... es la pasta, tot i que ara hi ha un "kit" sencer per a les nostres motos, que baixa el preu, parlem de com a poc, 1200€ per moto, i lo normal es no necessitar aquests nivells, vull dir, per treure partit a això, s'ha de fer frens, rodes, motor,... i llavors li pots treure partit... o ser un gamerús com jo i possar una forquilla sencera... a la que mai le treuré partit, però que a resultat demostrar que el xassis de la moto es millor del que em pensava  Embarassed Embarassed Wink 

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 24/3/2014, 18:07

Perdoneu una altra cosa, si esteu pensat de muntar els cartutxos de Bitubo, canvieu ràpid a Ohlins, estàn igual de preu, però son millors, en qualitat i sobre tot, en REGLATJES:

http://www.bitubo.com/articoli-dettaglio.php?ID=T0022ABB09V1&Marca=TRIUMPH&Modello=SCRAMBLER

Només permet tocar molla, es a dir, dir-li el pes de moto i pilot.

http://www.andreanimhs.com/es-es/shop/products/cartuccia-fork-triumph-scrambler-regolabile-comp-est-105t02.aspx?articoloId=32860&idC=61765&LN=es-ES&marchioRepartoId=11250&modelloRepartoId=12313&reparto=moto

Ajustaments de molla, compressió i extensió, per 14€ més. A més, el importador està a MOntmeló, son molt macos, us ajudaràn en tot el que puguin (ajustaments i demés) i personalment crec que millor deixar la pasta al país que a fora, no?  Cool Wink 



llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 24/3/2014, 20:52

El conjunt Andreani són 1175 + IVA + muntatge... Uf ja se m'escapa de pressupost. I ja m'agradaria ja... No sé quan descompte podríem aconseguir? A veure quin interès pot tenir l'importador....
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por llubi 24/3/2014, 21:24

Spad21 escrigué:El conjunt Andreani són 1175 + IVA + muntatge... Uf ja se m'escapa de pressupost. I ja m'agradaria ja... No sé quan descompte podríem aconseguir? A veure quin interès pot tenir l'importador....

Perdona Xavi, em refería només al cartutxo, que son 468€.

Sobre el conjunt suposo que hi ha poc marge, jo el vaig demanar i em van baixar el meu marge normal de compra per que segons ells, tots hem de col·laborar per conseguir bons preus, cosa que em sembla perfecte, el problema es saber si el màxim preu podría ser interessant.

Jo crec que els kits de Andreani davant i WME al darrera seríen molt bon inici, i si algú ho prefereix, muntar uns TR326 al darrera de Ohlins, o en tot cas uns TR538, però, aquest increment de preu, entenc que el usuari hauría de ser-ne conscient, i tenir clar que els hi vol fotre canya, i treure'n partit.

Crec també que per donar força a la compra, es podría comptar amb el forum del clubtriumph, no?

llubi
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 59
Data d'inscripció : 24/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Spad21 24/3/2014, 21:40

Posar dues marques diferents Ohlins al davant i Bitubo al darrera? No ho havia pensat... I lo de fer més força amb el clubtriumph no és mala pensada. Ho trobo lògic Albert. Són motos molt maques i diferents... Però venen justes de molts components ... Ja ho hem comentat alguna vegada. Pneumàtics ja he canviat, ara suspensions, després frens o pes (escapes...) en fin.. Per què no vaig triar una japonesa o una Ducati??? Personalment penso que tenen potencial per anar ràpid i és una moto diferent que la pots fer al teu gust poc a poc... El que la butxaca et permet.
Spad21
Spad21
CARNET A
CARNET A

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/01/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Compra conjunta amortiguadores Empty Re: Compra conjunta amortiguadores

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum